2 maj

gårdagen började med att jag mamma och madde åkte till handen jag köpte en svart kjol och en korall färgad tröja till :) madde köpte samma kjol och en bikini, hennes på G eller vad man ska säga fyllde år och hon köpte ett fint armband till honom. åkte till söderby för att käka men dom skulle stänga så det bliv donken, haha tjokisar ;D

väl hemma ringde jag skulle fråga blondie som det var lungt om jag hänge med på festen dom skulle på och den var det så han sa bussen går 21.15 från dig kl var 20.30 typ när jag snacka med honom jag hade skit bråtom men jag hann, grym jag är. festen började rätt segt men kom igång tillslut, bliv riktigt full haha men jag hade as kul. jag skulle gå till bussen typ vid kl halv två/tre tomas skulle sitta på den men det gjorde han inte så jag hoppade av och åkte till handen fråga mig inte varför va hen jävla kväll asså, väl på bussen hem så kommer tomas och sebbe på bad om ursäkt till sebbe hur jag hade bettet mig. tomas åkte hem blev sur och det blev bråk men nu är det lungt.
hoppas ni hade en lika rolig kväll som jag hade :)
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0