barndomsvännen <3

sarah och jag har kännt varandra sen blöjan, hennes pappa och min pappa var bästa kompisar när vi var små. så när dim träffades så träffades vi och så blev vi bästa vänner. vi har gjort så sjukt mycket saker tillsammans, vi har sprunig runt på grönan som små tokar medans våra pappor satt och drack öl, vi har varit uppe i åre och åkt toll norge och tittat på nått? vet inte va vi gjorde där men vi va där, vi har varit i stöten med hela tjocka släkten (hade aldrig åkt skiodor förut det va kul att lära sig) vi firade nyår där uppe, eftersom våran släkt är typ jättestor så har vi varit på massa dop tillsammans, alla sleep over som vi köpte jätte mycket godis och chips och cola haha vi var små tjockisar när vi var små (fast det är vi nog fortfarande också) :p vi firade millenium 2 på söderby, tälting massa med gånger, ja ni fattar vi har gjort allt tillsammans :) men en dag blev det strul och vi började bråka och det va så vi tappade kontakten jag vet jätte ledsen för jag hade förlorat mig bästa vän, för jag hade inte så många vänner när jag var liten och du vara min ända sanna vän. men nu har vi tagit upp kontakten igen och det är så sjukt roligt för även om vi inte har pratat på hur länge som helst så tycker vi fortfarande om samma saker, vi lyssnar på samma musik, vi har samma klädstil, vi tycker om samma mat, det är så kul att vi forfarande är oss lika fast vi har blivigt äldre, vi båda är korta och vi pratar likadant vi passar perfekt :) du kommer alltid vara min barndomsvän och jag kommer alltid älska dig, jag kan prata med dig om allt gumman <3

här kommer nåra bilder på oss, dom är inte fina för jag var inte så speciellt nykter just då :p

                                ,  
we are i sexy fuck, som sagt det var inte så nyktert den kvällen ;) tack för du tog hand om mig :) puss

Kommentarer
Postat av: Sarah

hihihi :D (L)(L)

2008-05-30 @ 00:19:40
URL: http://sahris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0