information

vad med mina stalltjejer hela helgen, tävlade i lördags gick jättebra, det var maskerad tävling så jag var pippi, haha man kan inte alltid vara söt ;) hade en toppen helg med min tjejer, men guuuud va trötta vi var på lördag kväll. vi va på sofies land och ''kollade'' (alla sov typ, haha) på melodifestivalen. men mysigt hade vi i allafal och det är det viktigaste. vann två rosetter för att min ponny är bäst :) bilder kommer sen!

pluggar satan i skolan nu, måste klara alla ämnen för då åker jag och mamma utomlands på lördag :D guuuuud va jag längtar vill bara att det ska bli lördag nu :) skolan gå väl bra annars lite jobbigt att plugga så jävla mycket bara menmen.

puuuuuus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0