madeleine birgell <3

hade en toppen kväll igår med min bästavän madde, vi gick ner till drevan och satte oss och fikade med simba. snackade gamla minnen och massa annat skit som vi tjejer snackar om, men det var verkligen en skön kväll. det kommer lite bilder också madde kommer inte tycka om att jag lägger ut en bild på henne men hon är ju bara allt för bedårande på den :)

                                 , ,

den här tjejen betyder så sjukt mycket för mig, hon är hon min andra halva, min soulemate, min bästavän. utan dig skulle jag inte klara mig vi kanske inte umgås lika mycket längre men du kommer ändå alltid vara min bästavän och jag kommer alltid älskar dig! du är underbar madeleine utan dig går min värld under. du är bäst! föralltid min älskade bästavän <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0