stressad vecka!

pluggpluggpluggpluggplugg!!
nu är det sista veckan jag kan plugga upp mig och lämna in alla uppgifter som ska in. men det ska väl gå bra, måste hinna med att ta hand om hästen kommer ju inte träffa henne på en vecka :( och på fredag så tar ju fanny studenten plus johanna och då måste jag ju gå på deras mottagning, stessigt stressigt! men jag måste ju säga hej då och gratta dom :) fanny är så sjukt glad ;) sofie tar sin student när jag är utomlands det är tråkigt men jag få ring och gratta henne :)

på lördag bär vi av, hej då äckliga sverige! guuuud va kul det ska bli kommer hem brun och fin till balen :D kommer sola satan :) kommer sakna er mina vänner :( men det är bara en vecka så det går fort ;) alanya here we come :D
hoppas ni har det kallt och rengningt när jag är borta, mohaha :D
pusss & kraaaaaam

Kommentarer
Postat av: Sarah

MITT INLÄGG DÅ!!!!!!!!????????? :@ hahaha

2008-05-27 @ 22:20:35
URL: http://sahris.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0