bara vänner?

efter allt vi har gått igenom är det verkligen det här jag vill? jag behöver min egna tid men det är svårt att bara släppa helt efter sån lång tid, jag behöver dig jag ska inte ljuga men jag behöver min egna tid mera. jag kommer alltid behöva dig men du måste ge mig mer tid ja, jag vill ringa dig hela tiden jag vill att du ska sova här hela tiden men jag måste stå imot jag måste vara stark och klara mig på mina egna ben annars kommer jag aldrig hitta tillbaka till mig själv.. du gör mig stark men jag måste kunna göra mig själv stark, om det är så att vi är menade för varandra så kommer vi hitta vägen tillbaka till varandra jag säger inte att jag inte tycker om dig för det gör jag men jag måste kunna leva på mina egna ben och hitta mig själv, du kommer alltid finnas i mitt hjärta :) <3 låt tiden gå så ser vi vad som händer gubben :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0