''det kanske måste få göra ont''

du har så rätt i det du säger jag är för svag för att stå på mina egna ben men jag måste lära mig jag måste kunna stå på mina egna ben och iaf försöka vara stark. det är inte lätt att vara tjej och tonårning men jag måste göra det bästa av situvationen och det är att stå på mina egna ben med eller utan min pappa, ja du har mycket i det här att göra pappa, du har ingen aning va som händer i mitt liv du vet väl knappt hur gammal jag är nu jag försvinner bara mer och mer ur ditt liv och såret i hjärtat bli bara större och större men du vet ingenting och du fattar ingenting för du har inte tid med en äcklig tonårning som mig, men va ska du göra när dina tre nya tjejer blir tonåringar ska du kasta bort dom också som en påse potatis? jag behöver din kärlek pappa! att säga att jag klarar mig utan dig är största lögnen men jag måste för du kommer ändå aldrig komma tillbaka till mig och det är det som gör så ont jag måste lära mig att stå på mina egna ben utan dig även fast jag behöver dig.. jag kommer alltid älska dig kära far!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0