gårdagen, stress stress stress

jag kom hem fem på morgonen och emma ringer och väcker mig för vi ska ju fixa överraskningsfest till hennes mamma och jag åker hem till henne i brb och lämnar påsarna från öb som vi hade köpt. sen åker vi till ica maxi och handlar och jag håller på att somna gåndes asså, haha. efter vi har handlat kommer helena och hämtar oss och vi åker till mig för att hämta drickan sen åker vi till lokalen och börjar fixa maten sen springer vi fort upp och duchar sen ner i lokalen fixar allt annat sen måste vi hinna fixa oss själva och det var kaoooooos sen kom hela släkten och inger och ronny va jätte sena så vi får be alla andra att komma senare.. när inger kommer så har hon ögonbindel på sig och alla börjar sjunga :) hon öppnade sina presenter sen satte vi oss ner och åt vi lyckades iaf rätt bara emma :) efter vi har ätit kommer dom andra gästerna och vi fikar det va en jätte trevlig kväll hade inte velat fira inger på nått annat sett alla va så glada och jag hoppas att alla hade det trevligt för jag och emma la verkligen ner våra själar i det där :) efter kl 22 så skulle lokalen vara tom och städad vi var lite sena men det gör inget, det va ju inte lite att städa men vi alla tonårningar hjälpters åt så det gick rätt fort :) alla andra gick upp till inger och ''festade'' vidare, jag och patricia åker till linda där det är ''fest'' men dte va mysigt hade endå ingen lust att va på värsta partyt va så jävla trött ;) haha. sen träffade jag en kompis och det va kaaaaaos vi gick till statiol och träffade min ''pojkvän'' haha :) nicklas är verkligen världens gulligaste kille det finns inte en ända droppe ondhet i han :) nicklas och hans kompis patrik tror jag att han hette, gick hem (a) vi gick tillbaka till linda och vi kom inte in som jag sa att vi inte skulle man dom skulle prånt dit. sen kommer alla grabbar ut och det blir värsta ljudet jag går där ifrån och vi hamnar på statiol igen sen åker alla hem :) kom iaf hem en timme tidigare än natten till lördagen :) hoppas alla hade en trevlig lördag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0