gårdagen

gårdagen började med att madde ringer mig vid halv tio och väcker mig för att hon vill att jag ska följa med henne till sjukhuset och så klart så ställer man ju upp :) sen åkte jag hem och städade lite eftersom jag är ensam hemma och skulle ha lite folk hemma sen åkte jag till handen med andra madde och sen åkte vi hem. jag åkte hem och hämtade selma sen åkte jag in till stan med henne för att lämna henne hos morfar det gick jättebra förutom att det är så jävla mycket folk i stan jag skulle aldrig palla bo där asså, stanade en stund hos morfar sen åkte jag hem till angelica och madde och käkade tacos, mums :) sen fixade dom klart sig och vi åkte hem till mig och så kom flood och arvid och jag tog det lungt jag stressade inte för fem öre, angelica ville dra och jag sa att jag inte hann fixa klart så dom drog utan mig, men jag flood och arvid hade kul endå. det var skönt att för engångs skull ta det lungt :) va satt här hemma till halv 6 på morgonen flood gick hem och arvid sov i soffan :P haha. ställde kl på 9 för att arvid skulle upp men han kom ju inte upp haha, nu ska jag käka lite sen ta det lungt väntar på att mamma ska komma hem så man får nått gått :) haha
puss & kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0