haha glömt att blogga lite (a)

skrev i bloggen senast i tisdags åkte till emma och sov på kvällen för jag va ledig på onsdagen också åkte till centrum kl tolv och fixade mina naglar :) dom blev jätte fina. sen träffade jag emma och natta en snabbis i centrum sen åkte jag hem och sov lite tog det himla lungt för jag hade jätte ont i halsen. åkte till skolan på torsdagen fast jag mådde piss dåligt va i skolan fram till lunch sen åkte jag hem för att jag mådde så dåligt gjorde nyponsoppa och låg i soffan och drack det och kollade på tv och somnade haha.. på fredagen så stannade jag hemma från skolan eftersom jag skulle på julbord och så mådde jag inte sådär jättebra även fast det va bättre :) tomas och pirre kom och hämtade mig så åkte vi till tomas jobb och tog det lungt där till bussen kom och skulle köra oss in till slussen. vid slussen tog vi färjan till nån ö haha kommer inte ihåg va den heter (a) maten där va väl helt okej och sällskapet va underbart :) mamma kom och hämtade mig inne i stan för tomas och några av hans arbetskompisar skulle gå ut men dom kom inte in, haha. så vi hämtade upp tomas och hans arbetskompis och körde hans arbetskompis till ollan sen åkte vi hem helt okej fredag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0