hörru förresten, min kompis knullar din bror!

vaknade av ett ryck imorse när mamma ringer och väcker mig kl 10.10 och skriker i telefonen -BRA, du lever! jag som ett frågetecken ba öh va varför skulle jag inte leva för jag smsade ju dig och sa att jag skulle sova hos emma, ja men det va ju en bilolycka på gudöbroleden och man vet ju aldrig om du satt i blien, men okej mamma jag lever god natt vi hörs sen, haha. sen somnade jag om igen och vaknade halv två haha jätte skönt, gick upp och satte mig vid datorn efter emma va klar och hon ringde sin kära vän ska inte nämna några namn haha, och hon hade träffat brosan L på krogen igår och ba -haha min kompis knullar din bror!
han svara såhär, - okej va bra att veta för han är alltid så jävla tyst om sånt där..
det är inte helt okej att du säger, hahaha okej det värsta är väl att hon tror att on nämde mitt namn det är verkligen inte okej, jag är ju helt jävla stekt, hahahaha (a) men det är ju skitbra då kan ju vi ha dubbeldejt med broserna ;) hahah.
när jag satt och väntade på mamma hade jag och emma många roliga skratt (tror jag) mamma och jag skulle åka till ica maxi för att handla hon va sjukt seg när hon väl kom så åkte vi till mormor först sen skulle vi åka hem och lämna tv men vi kom inte så långt för vi började tjafsa så jag sa åt henne att släppa av mig vid dif så jag träffade tomas istället och vi åkte hem till mig och käkade chips och dipp och drack coca cola, mysigt :) nu ligger han och sover och jag är inte ett tugg trött och sen börjar jag ett imorgon fett skönt ska sätta på en film tror jag och ta det allmänt lungt, har haft en toppen helg med toppen vänner :) pusss och kram

Kommentarer
Postat av: (N)

BERÄTTA FÖR MIG VAD SOM HÄNDER MED BRÖDERNA L?!



JAG VILL VETA VAD DUUUU SÄGER!!!

2008-12-08 @ 17:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0