jag tänker inte bara sitta här och vänta på det västa, ALDRIG!

han tillhör fortfarande våran släkt, alla människor gör misstag ja han kanske ha varit där förut men nu behöver han våran hjälp ska jag bara sitta här och titta på när ni skiter fullständigt i honom? han kommer dö och ni bryr er inte! undra vilka det är som gör fel igentligen och sen säger ni att vi inte kan göra nått, jag tänker inte bara sitta här och titta på när ni låter vår släkting bli dödat.. det är ni som är sjuka inte han, ja han gör fel för att han håller på med det han gör men man kan hjälpa honom, han har det svårt är det ingen jävel som ser det ni är vuxna och ni ser inte att han mår dåligt han behöver hjälp alla människor är värda en andra chans eller har jag fel? det ni gör är fel det han gör är också fel men han behöver hjälp och det ni gör är att slänga ut honom på gatan är nog det värsta ni kunde göra.. om ni hjälper honom så kanske allting löser sig, jag säger inte att ni ska ge honom pengarna men det finns så många fler sätt att hjälpa människa med sånna problem som han har. jag fattar inte att ni kan behandla våran släkting som ni gör det är din bror mamma va håller du på med jag förstår att du vill skydda morfar men han behöver våran hjälp och ni skiter bara i det, jag fattar inte ska inte vuxna människor vara kloka och hjälpa andra människor speciellt sin släkt? jag tänker inte bara sitta här och vänta bara så att ni vet. tänk såhär om han dör kommer ni må skit för att ni inte har gjort nånting. ni kunde hjälpa honom första gången varför kan ni inte hjälpa honom den här gången?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0