just walk away

varför är det så svårt att släppa taget? varför hålla så hårt om nått som inte håller lika hårt tillbaka? varför kämpa så mycket när man vet att det ändå inte hjälper och att han endå inte kommer vilja? jag försöker intala mig själv att du bara var ett fylleknull men det går inte för det var inte så och du kommer aldrig bli ett fylleknull för mig heller även fast jag va det för dig.. tiden läker inte alla sår och frågan är om ett krossat hjärta är ett sår? jag hatar att du har blivigt den personen som du är idag och att du förändrades så sjukt fort va gick snett, va det jag? kunde jag ha gjort nått så att jag fortfarande skulle ha den gamla du igen skulle vrida tillbaka tiden om jag kunde för du är inte den personen jag lärde känna och jag vill veta vart han tog vägen och varför den nya du kom fram! förlåt om jag har gjort fel men du betyder nog mer än va jag själv hade trott och det är svårt att glömma även fast du är ett svin just nu :/ om du vill leka med tjejernas hjärtan gör det på nån annan för jag hatar din sjuka lek, ''men vi är bara vänner'' för dig kanske men du betyder något för mig men det fattar inte du.. men du är inte värd mig det är någon annan som är det och jag älskar honom mer än allt men nån gång måste du fatta!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0