koas dag

när jag sitter på bussen påväg till plugget så får jag en konstig magkänsla och nu fattar jag varför, det va värsta koas dagen det som hände igår blev bara värre och värre lärnarna la sig i som var bra, men i våran klass är vi grupper och så är det dom hatar oss och vi hatar dom  så är det bara det skulle aldrig falla oss in att umgås med dom men så är det, men grejen är det att vi fattar fan inte va den där tjejen håller på med hon som startade allt det här.. :/ hon kommer iaf inte kunna vara med oss och om hon kommer det kommer vi ändå inte kunna lita på henne och säga hemlisar till henne, du har svikit oss och det kommer aldrig bli bra igen det kommer ta ett jävligt bra tag om vi ska få förtroende för dig igen.. efter skolan åkte jag hem och kollade på one tree hill sen satte jag mig vid datorn en stund sen åkte jag till handen och solade och nu är jag kräfta :D haha. nu ska jag ta en duch och sen ska jag väl sova ska träffa en kompis fort bara måste ju vara pigg för skolan imorgon :)
puss och kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0