lördag till tisdag

vaknade tidigt på lördag morgonen och åkte hem träffade tomas och snackade med honom det va jävligt jobbigt men det måste vara såhär ett tag nu jag måste hitta mig själv men vi är ju fortfarande vänner :) träffade steffi och vi åkte hem till henne och hämtade hennes grejer sen hem till mig och fixade oss jag va sjukt trött för jag hade inte sovigt nått under natten :/ vi tog det lungt fixade oss och sen åkte vi till stoffe med tomas och flood. jag hade ingen dricka men jag fick men eftersom jag var så jävla trött hade jag ingen lust att dricka, vi skulle åka på 50års fest typ nån som allan och spån kände fast alla dom äldre hade åkt hem så det va typ 30+ där, jag hade tänkt att åka hem men följde med iaf och det va sjukt kul, dansade och sjöng som en tok snacka om att jag va hes på söndagen :P kom hem vid typ 5 eller nått så jag hade typ varit vaken i 24 timmar snacka om att jag va trött sov till halv ett på dagen det va sjukt skönt. :)

käkade bakis mat med tomas och tog det riktigt lungt kunde ju knappt prata :P jag va sjut hes, senare på kvällen åkte jag och mamma och käkade på kina resturangen i länna det va riktigt gott även fast man inte va så hungrig efter det körde mamma mig till emma, linda och emma låg i sängen och slappade och linda va också sjukt hes så vi snackade ju sjukt fint, naaaaat :D haha. kollade på saningens ögonblick sen somnade typ jag, haha snacka om trött tjej.

emma väckte mig sjukt tidigt för jag skulle följa med linda till doktorn och vi satt och väntade där sjukt länge för att doktorn va sen.. sen käkade vi frukost på donken, tjockiiiiisar. sen gick vi till skolan, jag fick vänt i skolan en halv timme tills jag skulle börja men sån tur va var mina tjejer där :) skolan var helt okej sen gick jag hem och sov lite jag är jätte trött nu för tiden jag tror det är vädret..  sen tog jag dte bara lungt hela kvällen. :)

idag, hade jätte jobbigt att gå upp imorse sen flög jag upp för att jag trodde att jag hade försovigt mig med det hade jag ju inte jag börjar ju 09.40 på tisdagar men jag tror alltid att vi börjar nio så det va inte så jättekul att stressa :/ dagen har varit sådär hatar väderet och vill bara flytta utomlands, hade idrott idag det va väl helt okej fast jag och natta gick tidigare (a) vi gick upp till centrum och jag beställde tid för att fixa mina naglar ska dit nästa onsdag är sjukt glad :) nu har jag nått att se fram imot nått till jul, jag hatar julen det är bara jobbigt extra mycket stess och det behöver jag verkligen inte och extra mycket pengar som man måste lägga ut det är bara jobbigtmed julen och en sak till vi har aldrig snö på julafton :@ men får väl hoppas på att det blir en bra jul iaf :)
pusssss och kraaaam


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0