lördagen

när jag vaknade så tog jag och tomas det lungt först sen åkte vi till handen och käkade donken och sen åkte jag med inger till emmas och fridas dansuppvisning dom va jätte duktiga :) efter dansuppvisningen åkte jag till angi och mikkan en stund sen åkte jag hem och käkade lite och fixade mig inför kvällen sen åkte jag och mötte emma och natta vid klena för vi skulle föra hos linda, jag emma natta angelina mikkan och linda :) vi sjöng sing star och körde våghals :) emmas jävla mobil gick sönder så vi åkte hem till mig och hämtade en mobil sen åkte vi till handen för att ta bussen till vega.. vi åkte till vegabaren för att käka och där mötte vi linda sara och cleo vi missade precis bussen när vi hade ätit klart så vi fick vänta en facking halv timme på nästa jävla buss i kylan. väl framme i vega så gick vi till emil och festade det va inte största draget men det va helt okej. jag skulle träffa anton så emma åkte med angi och mikkan och linda till vegabaren men min kära lilla vän anton åkte hem så jag stog där vid busshållplatsen och frös arslet av mig sen kom alla från festen till busshållsplatsen så jag fick sällskap jag kunde inte ya den första bussen som kom för emma skulle hoppa på min buss och den stannade inte där hon va så jag skulle vänta tills nästa kom och snälla tim stannade med mig :) jag och emma åkte hem till henne och sov, en himla trevlig lördag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0