måndag

måste bara säga jag älskar snö, det kan någ vara det vackraste med vinterna :) ja det är väldigt kallt men det är sjukt underbart med snö. hade en lektion idag kollade på film sen va det lunch och sen jobbade vi med vårat projektarbete och blev klara duktiga vi är :) natta och tessan ''kramades'' i snön, haha och bella ramlade när hon skulle göra en snöboll och blev väldigt blöt ;D efter skolan åkte jag och träffade emma vi åkte hem hennes pappa och jag kollade på tv och emma satt vi datorn hahah data nööööörd, sen åkte vi hem till hennes mamma där jag också kollade på tv fast nu va det ett viktigt tv pogram det va faktiskt one tree hill och jag satt där i lung och ro och ingen störde mig till tomas ringer och då kommer emma in och facking töntar sig, det va inte helt okej jag blev as lack och började slå henne, hahaha rätt åt dig fitta :D sen började vi laga man det va jätte gott sen chillade vi och sen åkte jag hem nu ska jag umgås lite med morfar sen ska jag flirta lite med mamma så vi kan åka och shoppa lite ;) kommer nog inte gå så bra men kan alltid hoppas på det bästa, hörs senare om jag inte somnar :P pusss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0