skolan, dags att välja vilka du ska vara med?!

skolan började med bräk och det varade hela dagen.. inte den bästa dagen i skolan kan man ju säga, en tjej i vårat så kallade gäng gick över till dom så kallade fienderna och vi bara tittade på varandra och kände ba va fan håller hon på med? :S får väl se vad som händer imorgon men det är så konstigt att bara helt plötsligt gå till dom, men det är hennes val vi bestämmer inte över henne.. träffade emma och macki efter skolan och vi åkte in till stan för att fixa deras billjeter och flak till deras student min lilla emma gå ju ut nu :) men nu ska jag åka till angelica och madde skriver väl några rader när jag kommer hem innan jag ska sova :)
puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0