tillbaka till verkligeheten

skolan idag va inte direkt jätte pigg för att gå upp till skolan imorse för va jag jättetrött sen va dte iskallt i mitt rum känns riktigt jobbigt att behöva vakna varje morgon i två hela veckor och ingen som håller om en och pussar på än när man vaknar :( jag saknar dig så obeskrivligt mycket! men kom upp tillslut och hoppade in i duchen och åkte sedan till skolan kul att träffa klasskompisarna igen :) jag och natta gick till fredrik sen åkte vi hem till henne och log och tittade på tv ovh tog det lungt sen åkte vi till handen och mötte sus. gick i handen sen åkte jag hem och mamma och jag åkte till skopunkten och handlade skor köpte tvåpar skit snygga stövlar :) sen åkte vi till pizzahut och käkade :) skönt att hitta på nått med mamma för engång skull vi gör typ ingenting tillsammans längre :/ men du är ändå bäst mamma! <33 nu ska jag väl bara ta det lungt är sjukt trött och har jätte ont i huvudet har inte lust med nångonting just nu .. god natt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0