toppen lördag :)

gårdagen va helt underbar. under dagen va jag med johan och vi åkte runt lite sen åkte vi till emma och hämtade henne sen åkte vi hem till mig och jag duchade och så sen åkte vi hem till emma igen och linda kom. snackade massa skit och började dricka sen kom carro och elli vi satt och körde över eller under jag och emma drack sprit inte helt okej för vi båda blir dumma i huvudet haha men det är kul :D sen kom grabbarna bus, johan cricke stek ek och sebb, killarna som inte drack nått mendans vi tjejer va fulla och glada ;) sen åkte vi till festen i svartbäcken grabbarna bus åkte för att hämta dricka sen kom dom till festen, det va sjukt jävla kul där underbara folk och full och glad va man ju också :) emma och jag dansade på bordet hahaha vi var nog kanske lite för fulla (a) och som sagt jag och emma blir dumma i huvudet av sprit och vi börjar bråka, haha men jag älskar dig endå hjärtat :) när festen tog slut så ringde vi taxi och jag fick åka taxi med cricke och stek vi åkte till statiol för stek skulle köpa 3,5 haha och jag fick korv ;D största höjd punkten på kvällen. hahaha. sen åkte vi hem till emma och fortsatte kröka, är det efter fest i emmas lägenhet? :D johan sov kvar resten åkte hem vid 6 för cricke skulle upp och jobba vid 7 hahaha stackare. jag somnade i mammas säng fett skönt men vaknade med den jävla äckel fågeln, sjuta den ska man.. haha lite sådär smått sliten idag kan man ju säga ska bara ta det lungt idag och så är det ju skola imorgon, jippi naaaaaaaaaaaaaaat hahah. nu ska jag kolla lite tv och chilla galet mycket :) hörs senare pussssssss och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaam

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0