bion på onsdag kväll

va på bio med t och det va hur mysigt som helst han kom till mig innan vi skulle åka och vi myste lite och sen fixade jag mig och vi åkte in till sergel och såg på patrik 1,5. vi hämtade biljetterna först sen gick vi till donken och åt sen gick vi runt lite och sen in på bion det va jätte rolig fast man fick ju blunda några gånger, haha. det va ett riktigt bra hejdå, kommer bli jobbigt dom två närmsta veckorna utan dig gubben, saknar dig redan! efter bion åkte vi hem till mig och sov sista natten med dig på två hela veckor :( hoppas veckorna går fort för jag längtar redan efter dig.. jag kommer sakna dig som fan! <33 tack för den sista kvällen med dig älskling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0