släpp in mig i ditt liv!

släpp in mig låt mig älska dig, låt dig själv få bli älskad va inte så osäker. man lever bara en gång ta den chansen nu och lev lite farligt för en gång skull du dör inte jag lovar, våga ta ett steg närmre friheten och känna hur vinden blåser igenom ditt hår, det lilla du har :) jag älskar dig, låt mig göra det utan att vara så osäker släpp in mig i ditt liv låt mig vara en del av ditt liv och kanske din framtid.. vägen till lycka är inte lätt det säger jag inte men det kan vara lättare om du släpper in mig jag kan hjälpa dig jag kan lyssna jag kan vara en hjälpande hand när det är jobbigt, jag kommer stå vid din sida, alltid. lämnar dig aldrig, du & jag. men då måste du lära dig att släppa in mig i ditt liv och våga börja leva ditt liv, ja du är ung du har mycket kvar att leva för men du måste lära dig att kunna släppa in folk och låta dig själv bli älskad! jag älskar dig, föralltid! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0