<3 vill bara inte se dig sjunka igen

hur ska jag kunna hjälpa dig när du inte tar imot min hjälp? jag finns här för dig det vet du men när du gör om samma misstag hela tiden och du säger att allt känns bättre så går du tillbaka till skiten igen, jag fattar inte! vill du vara sårad? vill du gå tillbaka till den du var? jag vet att det är svårt men du måste lyssna på mig/oss, vi är ju här för din skull men du tar in den i ena öran och slänger ut det i andra öran det som vi säger och det är inte så det ska vara. vi vill bara se dig må bra igen och det vet du mitt lilla hjärta. det är skit jobbigt att se dig falla igen när ni börjar prata igen. du måste ge upp och lära dig att ta in det vi säger till dig. jobbigt jag vet men du måste lärar dig, jag vet att du kommer tycka det är jobbigt att läsa det här men du måste få veta och eftersom som man inte kan prata med dig just nu så skriver jag här... jag älskar dig och jag kommer alltid stå här vid din sida men du måste lära dig att lyssna älskling! vi vill inte se dig falla igen! i love you my dear, glöm aldrig det!

Kommentarer
Postat av: Vicky

<3

2009-12-17 @ 19:23:39
URL: http://finest.se/VickyInTheCity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0