du räddar mig!

ska käka lite sen ska jag röra mig ner till stallet där jag mår bäst och det finns inte ett ända problem där nere. ska göra lite varm choklad och ta med lite mat ner så man orkar med dagen. har insläpp idag också min ängel kommer ner sen så ska vi rida iväg och bara ha det bra på våra underbara hästar, ska nog ta med kameran så jag får lite kort på mina älsklingar! 

dom här raderna går till dig victoria. även om vägen känns jobbig att gå på så kommer du klara dig för vi står på din sida hela vägen ut och jag vet att du kommer klarar dig även om det är jobbigt just nu. jag vet att jag kommer få tillbaka den victoria som har det där underbara leendet på läpparna och den där glimten i ögonen det kan ta lång tid men jag vet med hela mitt hjärta att du kommer hitta tillbaka! jag lämnar aldrig din sida min vackra ängel! hur jobbigt det än är just nu så kommer du finna dig själv och fatta att det du gör är det rätta. glöm aldrig att vi finns här och vi är här för dig skull min kära vän, du klarar det här!
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0