mys söndag

gårdagen va helt okej vi satt hemma hos krille och krökade lite sen kom micha efter han hade jobbat och då va klockan rätt mycket så vi var sjukt trötta allihopa och han va fett full och taggad och det va vi verkligen inte men vi var uppe en stund till för hans skull sen va det bara och sova men jag fick ju inte sova eftersom jag va tvungen att ta hand om en viss person nämner inga namn men va gör man inte för vänner sen blev det att sova trångt i soffan men med lite sällskap så är det ju alltid mysigt även om det är trångt. idag har vi bara chillat hemma hos krille och det har varit mysigt jag och min prinsessa tog en snabbis till stallet så hon fick mocka och fixa maten sen tillbaka till krille. nu ligger jag i prinsessans säng och ska snart sätta på en film och nu kanske vi kan kolla klart på en film för engång skull för nu är inte klockan så mycket och ingen av oss är trötta!

sen hände det nått som jag verkligen inte var beredd på men det va en positiv sak så jag är ju glad men sen får man väl se vart det leder någonstans men just nu kan man ju vara lycklig liksom. nej nu har jag inte så mycket mer att skriva om så nu ska jag umgås med min prinsessa och ni ska veta en sak att ni missar nått som inte har en sån vän som jag har! jag älskar dig victoria lundgren, tack för att du finns <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0