vild helg

i fredags va jag och vicky på ollan och det va kul, vi dansade mycket sen blev det en snabb sväng hem till pw sen va det bara hem och sova. i lördags hämtade vi pinky så nu står hon på lyckeby och det känns sjukt bra att komma igång med ridningen igen. vi red iväg till forsen och påväg tillbaka till stallet så blev tindra rädd för nått så jag flög som en liten vante ner på marken.... idag red jag och nicole och det gick bra hon stack bara lite men jag överlevde men imorgon kommer min kropp va heeeelt mörbultad! :/ nu sitter jag i min sötnos sjukt sköna säng och ska snart på massage så det ska bli skönt. vi ska kolla på en kärlekshistoria sen ska vi sova så vi orkar med morgon dagen!
xoxo
min trygghet! <3

Kommentarer
Postat av: Vicky

my baby boo<3

2009-12-08 @ 23:49:22
URL: http://finest.se/VickyInTheCity

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0