kungsberget imorgon

sitter här för att jag inte kan sova är lite små nervös för att åka skidor imorgon har inte åkt på flera år och jag kommer typ ramla och bryta nått ben eller så.. ska upp jätte tidigt och min älskade mamma ska köra mig till torvalla så jag slipper ta bussen så tidigt, tack! jag och natta och tessan ska ha as kul och många bilder ska det bli.

ska lägga in lite annat har ju inte skrivigt på ett tag känner mig lite förvirrad först så får man höra massa grejer och sen är det bra igen jag fattar inte? men det är väl upp till en själv jag har ígentligen ingenting med det att göra men som dom flesta vet så är jag väldigt nyfiken av mig.. annars har väl livet rullat på som vanligt känner mig rätt stark för engång skull och det känns riktigt bra. nej nu måste jag verkligen sova. skriver imorgon när jag kommer hem om jag orkar.
tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0