..

tänkte skriva några rader igår men det va något fel och jag kom inte in.. ha inte bloggat på ett tag för jag har inte haft så mycket att skriva om.. helgen va helt okej va med mina brudar i fredags och i lördags va jag med emma på en fest vid gloden och det va helt okej.. sen blev ju natt käkat vegabaren så klart eftersom vi va med perez.. sen körde han hem mig och emma och vi spelade lite kort sen somnade vi rätt fort. igår tog jag det bara lungt och senare på kvällen kom tomas och vi myste lite sen somnade vi rätt fort.

skolan idag och den va nog den bästa på länge, jag trivdes fakttiskt för engång skull på väldigt länge. och det är skönt bara den här veckan kvar sen lov. :) nej nu ska jag käka sen ska jag kolla på en film eller gå ut och gå. hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0