du har sårat mig för sista gången

hejdå min kärlek!
det gör ont, så ont! jag kan inte gå ner under jorden igen jag klarar inte det, inte igen!
jag kommer alltid älska dig men det går inte längre. jag fattar inte att jag trodde på dina äckliga lögner att jag gick på ditt sjuka spel! jag vill aldrig mer ha nått med dig att göra. radera mig ur ditt liv och gå vidare för det är det du vill, du har sårat mig för sista gången! det krossade hjärtat läker inte av ett förlåt det borde du fatta, om du älskar mig så mycket som du säger så skulle det aldrig gått så där jävla långt spelar ingen roll om det bara va två minuter du knullade fortfarande henne. låt mig vara jag ska klara det här jag behöver inte dig! (u) hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0