förändring?

att gå på samma spår varje dag och inte ha nått mål för dagen, det går inte att ha det såhär. jag behöver dig förstår du inte det? du är en del av mig och den delen kan inte gå och ta bort, jag säger att jag inte behöver dig men längst innerst inne så vet jag att jag gör det. men just nu beter du dig inte som en riktig människa. jag behöver en förändring i mitt liv du har förstört så mycket krossat ett litet barns hjärtat lämnat den ensama tjejen helt själv ute i världen. du är en styrka som jag behöver. att radera dig ur mitt liv va inte lätt men det svåraste är att radera dig ur minnet och det kommer aldrig gå. den lilla flickan skriker på hjälp men du hör inte. vart är du? va gör du? bryr du dig ens? om du inte har styrka till att höra av dig ska nu fan inte helt plötsligt börja kolla va som händer i mitt liv och hur jag sköter mig.. jag behöver dig verkligen!
jag saknar dig, kommer alltid att göra även fast jag inte erkänner det varken för mig själv eller mina vänner!
ge mig styrkan så jag kan göra en förändring i mitt liv..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0