jag ville aldrig att det skulle sluta såhär..

hemma från skolan känner att jag behöver lite tid för mig själv det är för jobbigt att vara i skolan just nu.. att inte kunna prata med dig att inte veta hur du mår och inte kunna veta va du gör på dagarna det gör ont. ''det kanske måste får göra ont'' ja det är klart det måste få göra ont men inte såhär ont.. kommer jag klara det här? kommer jag kunna vara stark? jag vill vara stark jag vill kunna bevisa att jag inte är ledsen.. men ingentligen längst in så är jag trasig, men jag ska klara det jag saknar dig men jag måste få tid att tänka, jag kommer alltid älska dig, då nu och föralltid jag hoppas att du vet det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0