lång ungkarl söker flickvän


denna stiliga unga pojken är min käraste vän Jim Karlsson
men kallas även bigjim, han är 19år och söker flickan i hans liv.
han är 2.09 lång och han en jätte stor penis.
han är världens raraste kille förutom när han blir arg ;) nej skoja bara.
han söker en flicka som är runt 16-20, hon ska vara söt
och tycka väldigt mycket om sex för jim älskar sex.
och sen ska hon vara trevlig och jag ska godkänna henne innan det blir nått.
jim har mycket pengar och en jätte snygg bil som han betalade själv för 75 tusen.
så tjejer va säger ni? kan man tacka nej, nej skulle inte tror det ;)
komentera och skriv lite om er själva så kanske ni får hans nummer ;)

Kommentarer
Postat av: hemlig beundrare

åååh jag vill ha honom!! fast jag har redan hans nummer, men du kanske kan lägga in första stöten? du kan iaf hälsa att jag inte är förstoppad längre ;)

2009-01-12 @ 14:13:18
Postat av: Sven-Anthony

dra åt fanders! han är min! det där är min lilla gottegris de :D

2009-01-12 @ 22:46:57
Postat av: ....

Han har skit stor !!!!!!!! ///h

2009-01-16 @ 21:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0