nyår

hade en underbar nyårsafton med mina underbara tjejer! mycket alkohol och mycket skratt och mycket dans och sång (är lite hes idag) nu är det 2009 och jag fyller 18 i år inget ska förstöra det här året! har två nyårslöften att sluta röka och sen har jag och min kära vän emma vårat egna nyårslöfte att vi inte ska ha sex på en månad och jag ska fan inte förlora den som förlorar ska bjuda på bio. jag har inga problem att bjuda på bio men det är det att jag ska bevisa för emma att jag kan klara det här, jag ska vinna!

idag är vi trött emma fick inte sova så mycker inatt och sen får ni andra ha sina egna fatasier om vad som hände ;) har bara degat hemma hos emma idag va en sväng hos borglycke för att angi skulle blåstra om sitt finger. nu ska vi mysa lite linda och påväg och nu ska vi ha brud kväll :) hoppas alla hade en superbra nyårsafton :) tingeling

Kommentarer
Postat av: Anonym

#

Emma på Tradera

Emma från 1 kr. Emma. Bjud nu!

www.tradera.com/porslin

2009-01-03 @ 16:59:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0