sista helgen innan skolan börjar..

igår va jag men tjejerna krökade hos linda sen drog vi til juden och det va sjukt tråkigt där så jag drog till vega och där va det inte mycket roligare, grabbarna grus som satt och krökade och jag haha. men ibland är mina smä grabbar roliga. när vi skulle åka hem så stannade vi och fyllekäkade på vegabaren och snälla jb köpte mat åt mig eftersom jag hade fått en smäll i huvudet och hade mega huvudvärk! haha. efter vegabaren tog vi en taxi hem och somade skit fort, vaknade kvart i två och jag som alltid brukar vara den som är mest morgon pigg men det va sjukt skönt att sova ut :)

nu ska jag åka till linda och fixa mig sen ska vi till handen och vara med våra tjejer och sen bär det av på fest vet inte vart än men det löser sig alltid :) hoppas kvällen blir lyckad eftersom det är sista dagen på helgen som man ska festa innan skolan börjar :( vill inte vill inte vill inte!

tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0