skön dag

dagen börjar med att mackan och jb hämtar mig och tomas för att vi ska åka skriskor bilder bär först av hem till mackan sen till vh där jb spelar med sitt lag för att dom ska hämta skriskor och jag fick låna ett par alldeles för stora för mig, haha. sen blev det donken till frukost haha man är så jävla onyttig när man är med dom.. sen hem till mackan och sen kom vi äntligen till drevan, jag tycke det va jätte läskigt för jag trodde isen skulle gå sönder (a) mackan va jätte dum som försökte få mig att ramla men jag är så jävla grym så jag klarade mig (fett stolt). sen körde mackan hem mig till min kära vän emma och påväg dit kör mackan värsta komentaren som jag tyvärr inte kan säga men fan va jag garvade och emma garvade fast inte lika mycket för det va om henne, haha (a) käkade lite och snacka lite skit på skvaller ballen.. sen kom mamma och hämtade mig och släppte av mig hos angelica. vi kollade på lite tv snackade lite skit åt lite glass och hade det allmänt mysigt :) nu och jag hemma och ska nog lägga mig i sängen och sova är fett trött ska bli fett skönt att sova ensam för engång skull känns som jag inte har gjort det på hur länge sen som helst :)
tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0