älskar sommar

igår blev det bad med ango timmy matz och robin sjukt mysigt va det. sen bar det av till angi och timmy och käkade lite mackor och kollade film sen gick timmy och la sig och jag och angi spelade femhundra jättemysigt att vara där. idag så va jag angi och nicole och hennes mamma vid rudan men jag gick hem lite tidigare för jag skulle fixa här hemma och nu ska jag ut och ta en promenad med min bejb natto vet inte om det blir att jag spenderar natten hemma hos henne och kör vårat one tree hill race som vi skulle ha gjort för evigheter sen men det kanske blir av idag om hon orkar hon är ju faktiskt duktig och jobbar nu guuuud va hon ska bjuda mig på donken när hon får sin lön ;) nej nu måste jag springa så hon inte får vänta på mig. ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0