dålig uppdatering

har spenderat dom senaste dagarna med mickan och grabbarna det har varit sjukt kul att träffa lite nytt folk. har blivit allt för sena kvällar men jag har iaf gått upp till jobbet varje dag även fast det har varit sjukt jobbigt! dom dödar mig på jobbet asså, men det är sjukt kul för vi är så jävla sjuka tillsammans.. imorgon blir det jobber igen men sista dagen sen är man ledig en vecka och fyller år på onsdag, lääääängtar! har redan fått en present fick min älsklings parfym av emma, taaaaack! har nog aldrig varit så glad när jag fick se va det va. :D idag ska jag sova hemma för en gång skull. ajuste jag och mickan har gått och blivigt nunnor men jag har råkat gått och blivigt kär, haha. sorry men jag lovar att jag inte ska ligga (a) och igår fyllde min långa vän jim bolagsåldern, grattttttis din jävel! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0