flytta till dalarna?

nu är jag hemma igen men vill bara vända och åka tillbaka! jag mår bäst uppe i dalarna och det kommer jag alltid göra.. vi åkte till äventyrsbadet i borlänge och sommarland i leksand annars va vi bara i stugan och tog det lugnt och det behövdes kan jag säga. jag va modig och badade även fast det va kallt så lite stolt är jag över mig själv. det kommer lite bilder sen tog inga själv för att min kamra är trasig men elin tog lite kort så några bilder får ni. just nu vill jag bara tillbaka jag funderar starkt på att flytta upp dit och aldrig mer komma tillbaka hit det är så mycket skönare där uppe allting bara försvinner och man känner sig som tolv igen.. nej nu ska jag hoppa in i en duch sen ska jag sova skriver imorgon. godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0