helgen

i fredags åkte jag till ica maxi och mötte angi köpe hårfärg det skulle bli slingor men det blev hela håret och nu är det gul oranget och jag skäms. efter ha färgat mitt hår åkte jag till patty och vi hade tjejmiddag och sen kom folket och det va sjukt trevligt.. sen bar det av hem till spooooon och badade med dom himla skönt.

lördagen vaknade och mådde inte så jättebra men det blev bara värre och värre under dagen. erica kom hit så åkte vi till sågen och mötte mickan och patty sen gick vi ner till krokodil och det va ju inte det roligaste eftersom lilla älskade spån hälde ut allas dricka och jag fick ett helt glas över mig och det såg ut som jag hade kissat på mig men det va fint, nooooot. kom hem sjukt tidigt och det va skönt.

idag ska jag till centrum och köpa silvershampo till mitt gula hår sen ska emma fixa mitt hår så att det blir fint igen.... ska ta det sjukt lugnt idag eftersom jag börjar jobba imorgon och jag vill inte men jag måste tänk pengar är vad jag får göra! skriver senare om jag sitter vid datorn något mer idag...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0