ska börja promenera

gårdagen va helt fantastisk gick en promenad med natto till handen och hälsade på angi som jobbade sen träffade vi bobby och mickis där. jag satt och snackade lite skit med bobby fick reda på att han har dödat en fiskmås, haha. mycket roligt sen gick jag och natto en lite omväg hem men det va sjukt skönt att gå. väl hemma i brandbergen så träffade vi min bejb andreas och snackade lite sen gick vi hem och hade ett sjukt samtal med bobby på facebook sen gick vi och tog en nattmacka, mums. natto somnade på två sec så jag log och kollade på one tree hill helt själv och jag tror aldrig att jag har gråtit så mycket på hur länge som helst kuden var förfan skit blöt..... bästa avsnitten! vaknade idag av att emma ringde och väckte mig och det va västa ovädret ute men jag gick hem och käkade lite frukost och nu ska jag nog ta en powernap är sjukt trött. ikväll har jag ingen aning om vad som händer ska väl hitta på nått kul om jag orkar.... skriver kanske senare om jag orkar. tjingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0