1 juni, skönt nu är det varmt

sov hos min bejb inatt väldigt mysigt. sen va det bara att gå upp och åka till teminalen och prata med en speciell person... sen direkt till skolan och kolla på nån himla film och sen sluta, skönt. åkte upp till söderby och snackade lite med dom där ska dit imorgon också och prata med chefen och se om jag får nå sommarjobb som jag hoppas att jag få. sen kom frida och mötte mig så gick vi hem och nu skulle jag igentligen ha åkt och sola med carro men hon orkade inte så det blir ingen färg för mig jag får vara belk... nu sitter jag bara och tar det lungt ska träffa tomas sen och hoppas på att jag kan sola lite då. sen ikväll vet jag inte vad jag ska göra antagligen vara med tomas och grabbarna. skriver nog senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0