brännan börjar svida lite

åkte ner till gålö igår och hade sjukt mysigt mycke alkohol till folket så blir det liv i dom kan man säga.. åkte banan efter båten jag sabina och susanna det va sjukt kul sen blev det god mat och en sjukt god sommar tårta som sabina hade gjort sen tog nog alkoholen lite över på allt folk. det va sjukt trevligt men inte lika kul att vakna upp i ett sjukt varmt tält jag trodde jag skulle dö. idag så satte vi oss i båten och åkte till dalarö och köpte glass och satt och stekte i solen finns det nått skönare eller? neeeeeej! solen tog lite mycke i båten kan man säga för just nu är jag kräfta och det är inte okej...
de va det första jag fick höra när jag kom hem idag.. satte mig och käkade med emma och henke sen tog vi en garra sen gick jag och la mig och nu sover emma så jag ska väcka henne så vi kan gå till brb nångång.
idag blir det bara en lugn dag typ chips och cola och sova fett tidigt imorgon ska jag och emma på en liten roadtripp säger inte mer än så ni kan gissa lite om ni vill men ni kommer aldrig komma på vad jag och emma har för ''dumheter''  på g nu. ;) nej nu ska jag väcka emma skriver senare om jag orkar. hejdå brännan tack!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0