helgen överlag

torsdag min älskling tog studenten och jag har aldrig varit mer stolt över henne än då, kom några tårar av glädje. jätte trevligt hade vi på hennes mottagning hon fick mycket fina presenter. sen tror vi till wiktor och grattade honom också, va sjukt trött så åkte hem tidigt och sov.

fredag så tog min bejb studenten har aldrig sett honom så glad förut jag och sabina åkte flak men honom och hans klass och det va as kul sen hoppade vi på arvids flak. arvid va riktigt full och glad men det är så det ska vara på studenten. sen åkte jag och sabina hem till tomas och käkade smörgåstårta som va sjukt gå sen va det bara att åka hem till madde och käka mera och gratta hennes också. sen gick jag och steffi och tomas till maria som också tog studenten många glada skratt och mycket alkohol. åkte till spån och arvid sen va himla trevligt men väldigt kallt att sitta ute menmen.

lördag vaknade hemma hos tomas va kvar där och sen va det bara att åka till min andra familj, anders min extra pappa. mattias tog studenten och det va så sjukt mysigt där, jag trivs bäst med er, älskar er så mycket! det blev mycket alkohol och många skratt och så blev det lite tårar också men det gör inget det är bra att gråta ibland vi satt där ungdomar och äldre ungdomar och grät men det är så det ska vara man ska visa sina känslor för varandra, hos er trivs jag bäst och jag släppa allting och ni tar alltid imot mig, utan er skulle jag inte klara mig ni är en sån stor del av mitt liv, tack för allt! <3
efter jag hade varit hos min andra familj så åkte jag hem och byte om sen åkte jag till handen hem till sara där vi inte va många men det kom fler folk och då satte jag igång med ölspelet och då blev det kul men sen somnade sara och alla va tvungna att gå. jag och carro gick till centrum för att ta bussen då åkte jag till kulfångsgatan och gick till statiol och mötte tomas arvid och stoffe där, köpte en korv va så sjukt hungrig sen åkte jag och tomas hem och sov..

idag, söndag vaknade hos tomas på lite halvdåligt humör så vi började små tjafsa men nu är jag ensam hemma och har sjukt tråkigt och alla är upptagna ska nog ta en powernap för jag är helt skakis och jag vet inte varför :/ sen ska jag väl hitta på nått orkar inte ligga hemma hela dagen men skriver nog senare om jag orkar. ciao


jag är så sjukt stolt över dig älskling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0