helt slut

pluggade hur länge som helst men natto, min ängel som hjälpte mig! vi snackade lite skit också som vanligt lite skvaller är alltid bra.. sen kollade vi på film och natto somnade skit fort och jag kunde inte somna men tillslut somnade jag. va skit trött imorse när natto väckte mig så kom lite sent till skolan men det gör inget för vi hade inge viktigt då. sen redovisade jag va sjukt nervös men det gick väl bra sen lämnade jag in alla mina arbeten, nästan har två kvar som jag ska göra under helgen hur jag nu ska hinna det? stress stress stress skriker det om mig just nu men det är bara ta en dag i daget och göra det jag ska.. nu ska jag börja städa sen ska jag hacka grönsaker tills inger kommer hem och då kommer jag väl få mer att göra.. haha
tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0