jag vill ha sol

från att ha varit topepn dagar till det här pissvädret jag vill inte, geeee mig solen igen! sov hos min bejb i natt och blev in låst på toaletten i 20minuter då passade jag på att åka hem och byta om och nu ska jag snart åka till skolan om jag orkar.. igentligen måste jag men har så sjukt mycket att göra så får se om jag pluggar hemma eller om jag åker dit. vid ett ska jag till söderby och prata med chefen och se om jag får nå sommar jobb, hoppas hoppas hoppas! sen ska jag åka till handen och köpa en present och sen ska jag hämta en sak till fröken som tar studenten på torsdag.. jag säger inte vad för jag vet att hon läser min blogg så då måste jag ju hålla det lite hemligt.. ;) skriver senare om jag hinner idag jag och inger har jättemycket att göra. juste sen ska jag träffa anders också mycket man ska hinna med nu..
tingeling

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0