magen blir bara värre..

idag har det varit en piss dag försov mig till jobbet och jag orkar ingenting och har fått skavsår på köpet sen blir bara magen värre och värre, orkar inte! nu klarar jag inte ens av att äta mat :/  eftersom jag fick skavsår idag och behövde ett par nya skor så ringde jag min älskade mamma och vi åkte och köpte nya skor till mig, tack älskade mamma! inger har gäster och vi har precis ätit och nu värker magen, jag vill rymma orkar inte med allting.. imorgon ska jag vara barnvakt till frida sen ska vi in till stan. hoppas det blir en bra dag! nu ska jag gå och försöka att vara trevlig lär nog inte skriva nå mer idag men skriver nästa gång jag har lust..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0