midsommar

igårdagen va bra, åkte till ango och åt middag med henne sen kom det lite folk men jag fick sjukt ont i magen så jag åkte hem helena kom över och gav mig lite tabletter och en värmedyna på min mage va ska jag göra utan henne asså? tack! vaknade till och från inatt för jag hade så ont i magen när jag vaknade i morse så kände jag hur hungrig jag va så jag gjorde mig två mackor och nu känns det lite bättre..

idag ska jag hem till ango och timmy och fira midsommar där hoppas magen håller sig i styr orkar inte ha ont länge... men det ska iaf bli trevligt idag även om jag inte kan dricka på grund av magen men livet går inte ut på att dricka jag kan ha kul endå :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0