tisdag

det går toppen bra på förskolan nu och jag trivs super bra. imorgon ska vi ha midsommar fyrande och det ska bli kul hoppas det är fint väder bara. är sjukt trött just nu ska nog sätta på en film och ta det lungt det kan också behövas nån gång ibland, har blivigt förskyld och det är inte kul men jag överlever. jag har fått sommar jobb nu och ska jobba på söderby igen så det ska bli kul kan behöva dom pengarna. ska spara en hel del också så jag har lite pengar till sen om jag vill göra nått roligt. nej nu ska jag sätta på en film och typ somna haha. skriver imorgon om jag orkar. godnatt

Kommentarer
Postat av: Emma "gamla storasyster"

söderby? e de söderby krog? har anders kvar de? puss å kram hoppas vi syns snart:)

2009-06-17 @ 02:45:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0