en tisdag

har försovit mig lite och orkar inte stressa, ska åka snart. skolan kan nog vara det tråkigaste som finns men det är bara lägga ett leende på läpparna och le. jag har sovigt konstigt i natt har en konstig magkänsla och det känns inte bra. varför ska det alltid vara såhär, jag vill inte gå och vara nervös hela tiden, han säger att han älskar mig men det har inte hindrat honom att göra nånting endå, jag älskar dig mer än nånsin tror jag, jag har aldrig känt såhär under åren tillsammans med dig.. kan det nångång bli vi igen? kan jag börja lita på dig igen, jag vill lita på dig.

nej nu är det skol dags och idag är det idrott och vi ska ha gym, jaaaa. nu ska jag bli biff på engång ;)
skriver när jag kommer hem. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0