en vanlig tisdag?

när jag kommer till skolan sätter jag mig vid tessan och sanne, jag och sanne jobbar hemma med vårat projekt så vi ska ta med oss det imorgon.. sen va det lunch och efter lunchen gick vi till mumas och köpte lite gott och sen ner till skolan igen där vi sitter och snackar tjejhemlisar. sofie och jecca kommer in och är lite halv dryga och frågar om dom får sitta med oss, sanne svarar men nej, hahah jag skoja bara.. PANG, dörren smälls igen och ut gick dom.... vi sitter där som tre frågetecken, jaja snacket fortsätter. linda ringer och jag går ut och röker med henne när jag kommer in igen sitter bella med oss, tessan ringer andreas och vi gick upp och mötte honom bella stannade kvar.efter tessan har hälsat på andreas går vi till idrotten, när vi ska gå ner och byta om så kommer bella och son säger att sofie och jessica snackar skit som tessan, att tessan ljuger och skit.. så jag och tessan går dit. jag får damp och står och skriker men gör inte så som dom håller på, är så sjukt trött på människor som snackar så jävla mycket skit.. tessan får panik attack och jag är as lack, jag tar ut all energi på idrotten och gör så jag själv får ett astma anfall för att jag antränger mig för mycket plus att jag slår i knät så nu är det svullet och blå/lila, jävligt kul...
nej resten av min tisdag ska fan bli bra. skriver senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0